CLIENTS

LES VOSTRES EXPERIÈNCIES

Sempre m'agrada saber l'opinió més sincera de les persones que he acompanyat  a la muntanya.

Sortida amb raquetes | 16/02/2020

Una sortida espectacular, molt ben planificada i ajustada a les nostres necessitats i expectatives.

Els meus germans no havien fet mai raquetes i van poder gaudir molt de tota la sortida sense sentir una exigència per sobre de les seves possibilitats en cap moment. La Míriam i jo acostumem a fer més muntanya però, tot i així, la sortida ens va resultar molt atractiva. Vam poder compartir-la amb la nostra gossa i això encara ho va fer més especial.

L’Èric estava molt pendent de les necessitats de cadascun de nosaltres en tot moment i això és essencial per ser un bon guia. A més del seu gran coneixement de l’entorn, aquesta proximitat i sensibilitat és el que marca la diferència.

Edu Inglés, Míriam Rocher, Ricard Inglés i Enric Inglés

Sortida de Trekking | 2/11/2019

Alba, Carles, Anna, Lluc

Sortida Trekking| Pica d'Estats | 5/10/2019

L’Èric ens va acompanyar als meus fills (9 i 14 anys) i a mi a la Pica d’Estats.

Vam anar i tornar de l’aparcament de la Molinassa amb el seu cotxe. Durant tota la ruta l’Èric controlava el terreny, els temps, les parades i el camí amb molta professionalitat. Vam trobar gel a la part francesa, però ell coneixia tots els trencalls, alternatives i trucs per esquivar-lo, gestionant els riscs per fer en tot moment el camí més còmode i segur. Estava atent a tots els detalls i tenia una noció molt realista de quins eren els nostres límits. Ens ajudava sempre als passos més compromesos, ensenyant-nos moltes tècniques diferents que també ens seran de gran ajuda en el futur.

Durant la sortida observàvem el camí, els cims i el paisatge, que l’Èric estima i coneix com el palmell de la seva mà. Coneixia punts d'aigua, sabia els punts amb vistes més bones. La seva companyia és molt agradable, i va ser flexible, amable i pacient en tot moment, ens hem sentit com a casa al seu costat. Ens ha fet moltes fotografies de la ruta i això també ens ha fet il.lusió.

La ruta és molt llarga i exigent per fer-la amb un nen d’aquesta edat, però gràcies a la confiança que transmet l’Èric, vam poder arribar al cim sentir-nos en tot moment segurs i relaxats. Vam poder gaudir d’un magnífic dia de muntanya ja que estàvem en bones mans. La veritat és que ens va sorprendre molt positivament l’experiència i en guardarem molt bon record. Sens dubte recomanem al 100% el seu guiatge i repetirem!

Ares, Alèxia i Eloi

Sortida Trekking| 10/8/2019

La sortida perfecte per al nivell que teniem i el temps que disposàvem.
Sempre havia tingut aquest neguit de conèixer l'alta muntanya i a la vegada s'hi sumàven les incerteses del quan, el lloc, el com i amb quin material adequat. L'Èric, l'exemple clau de guia que necessites per conèixer la vall i els seus voltants. Gràcies a la seva ajuda ens va acompanyar en una excursió magnífica seguida d'explicacions del paissatge i l'entorn per així poder conèixer més la zona que estàvem explorant i coneixent. Sempre és un plaer conèixer l'alta muntanya i el Pirineu Català, i què millor que fer-ho rodejat de bones persones i que t'aportin coneixement.

Joan i Robert

Sortida Trekking| Pica d'Estats |5/8/2019

El passat dia 13 d'agost, (dimarts i tretze) vaig fer la Pica d'Estats, tot ja haver-la fet ja fa bastants anys, sigui per la Vall Ferrera a peu i també per la part occitana de Riufred amb esquís.  A l'edat de 68 anys i aquesta vegada com a veterà he tingut l'oportunitat de ser guiat per un jove expert, en Èric Vande Vllet, el qual m'ha aconsellat molt bé i hem pogut parlar d'experiències muntanyenques, que ha fet molt més agradable l'excursió.  Un dia per recordar.

Jaume Codina

Sortida Trekking| 26/7/2019

Som una parella de 60 anys i hem passat uns dies a Ainet de Cardós.

Decidim fer d'una passejada fins a l’Estany del Port, gràcies a l'Èric que ens fa de guia. Al juliol ha fet molta calor però just aquest dia s'ha girat el temps i sembla que ens plourà.El punt de trobada és a les 8 del matí a Cuanca i fem uns kms. amb tot terreny per seguir pujant la a peu  fins a la cabana del pastor.

Com era previst ens comença a ploure i ens fa veure la muntanya amb colors, sorolls i olors diferents als dies de calor. Com estem entre el Llac Xic i l’Estany del Port, aprofitem per esmorzar i fer unes fotos mentre ens cau una pluja fina.

No continuem fins a l'Estany de Mariola en precaució per si empitjora el temps i fem la baixada aturant-nos a una font natural que trobem al camí.

Durant tota la passejada hem estat parlant de la vida en la Vall i com som molt urbanites ens interessem pels costums i projectes dels joves, perque en aquests pobles tan macos val la pena que no es perdi l'encant de la seva gent.

Ens acomiadem de l'Eric que ha sigut un excel·lent guia i ens ha fet estimar la seva vall. Tot seguit visitem Tavascan i ens quedem a dinar a Casa Feliu,on donem per acabada la nostra excursió.

Carme i Cosme

Altres sortides

Sortida de Trekking | 2/11/2019

"Un paisatge més de la Vall Cardós que no té preu. Tot i que coneixem força el territori, l'Èric no deixa d'ensenyar-nos nous racons, noves rutes i camins. Una excursion envoltats de paratges de revista mentre es gaudeix de l’esporti del conjunt del medi natural.
Professional, molt pacient i amb ganes de transmetre la seva passió per la muntanya. La millor combinació per passar una jornada perfecta. "